Kokonana!

RWĄCA RZEKA, CZAS UCIEKA!
Podczas dorocznego święta najlepsi biegacze biorą udział w wielkim wyścigu przez rzekę Nanakoko.
Aby dotrzeć do leżącej na przeciwległym brzegu świątyni, muszą odnaleźć przedmioty, które umożliwią im przeprawę przez rwącą wodę. Dotarcie na brzeg to jednak tylko połowa sukcesu. Do wrót tajemnej świątyni trzeba jeszcze dopasować klucz…
Energiczna gra, w której nie mniej od sprytu i szybkości przyda się doskonała pamięć. Gra polecana przez psychologów dla dzieci od 5. roku życia.

ZAWARTOŚĆ:
20 kafelków płycizn,
20 kafelków głębin, 4 pionki
biegaczy, 5 żetonów kluczy,
8 kafelków świątyni (5 kafelków
zamków oraz 3 kafelki ścian),
13 żetonów talizmanów, 3 duże
kafle: wioski, mielizny, brzegu świątyni

Autor gry i ilustracje: Joshua Cappel
Ilustracja okładkowa: Maciej Czaplicki ArtSun

JESIEŃ 2019